Johan Cruijff ArenA

Heineken en Johan Cruijff ArenA verlengen succesvolle partnership

Heineken en Johan Cruijff ArenA verlengen succesvolle partnership
Van spectaculaire concerten tot spannende voetbalwedstrijden, de vruchtbare samenwerking en gezamenlijke inspanningen hebben bijgedragen aan unieke momenten voor de fans. We verlengen ons langlopende partnership dan ook tot 2034. De verlenging onderstreept de gedeelde visie om het stadion verder te upgraden en de beleving van de ruim twee miljoen jaarlijkse bezoekers te optimaliseren.

Samen betekenisvolle herinneringen creëren

"De afgelopen jaren hebben Heineken en de Johan Cruijff ArenA prachtige stappen gezet om betekenisvolle herinneringen voor onze bezoekers te creëren. Hoe mooi dat we samen blijven werken aan de realisatie van onze gedeelde ambities op het gebied van innovatie, duurzaamheid en fan experience. Zo kunnen we niet alleen de kwaliteit van evenementen in de ArenA verder verbeteren, maar ook een positieve impact maken op de maatschappij en het milieu", aldus Hidde Salverda, operationeel directeur van de Johan Cruijff ArenA. 

Duurzame toekomst

Heineken en de ArenA zetten stappen om bezoekers meer service en gemak te bieden met geavanceerde, nieuwe voorzieningen. Naast de introductie van selfservice tappen en raptaps, waarmee meerdere biertjes tegelijk getapt kunnen worden, werken we aan het ontwikkelen van een milieuvriendelijke infrastructuur gericht op een duurzame toekomst. Er wordt samengewerkt aan afvalreductie en de vernieuwing en verduurzaming van de biertechniek.

Never change a winning team

— Rob Poortier, Heineken Nederland

“Ik ben heel blij dat we ons goede partnership de komende tien jaar verder kunnen voortzetten. De Johan Cruijff ArenA is een plek bij uitstek waar Heineken zich thuis voelt en een bijdrage kan leveren aan al die momenten waar duizenden mensen volop genieten van voetbal of muziek. Omdat we al zo lang samenwerken en elkaar goed weten te vinden is er een hele sterke basis van wederzijds vertrouwen waar we de komende jaren op kunnen voortbouwen. Waarbij we ons blijven richten op onze gedeelde waarden, duurzaamheid en uiteraard supporterstevredenheid.”

Vanaf het moment dat je binnenstapt...

"Ons doel is om onze bezoekers een onvergetelijke ervaring te bieden. Samen met Heineken gaan we deze ultieme fan experience optimaliseren. Vanaf het moment dat je de ArenA binnenstapt en je eerste biertje bestelt, willen we ervoor zorgen dat fans en supporters volop kunnen genieten van de grootste artiesten en de spannendste voetbalwedstrijden in de ArenA’ aldus Karien Kahrel-Ham, manager Partnerships Johan Cruijff ArenA. 

De Johan Cruijff ArenA is altijd in beweging

Dit speelt er nog meer