Johan Cruijff ArenA
Bezoekersonderzoek Concerten
Reden van het onderzoek
Met dit onderzoek willen we beter begrijpen wat jouw gedachten en gevoelens zijn over jouw bezoek voor een concert in de Johan Cruijf ArenA. Hierbij kun je denken aan het kopen van tickets, de informatievoorziening vooraf, het reizen naar het concert, parkeren, de entree, het kopen van merchandise en het gebruik van de horeca. De resultaten van het onderzoek zullen we gebruiken om de bezoekersbeleving in de toekomst nog positiever te laten zijn.
Wie kan er mee doen?
Om mee te kunnen doen aan dit onderzoek moet je deze zomer aanwezig zijn geweest bij één of meerdere concerten in de Johan Cruijff ArenA. Heb jij teminste één van de concerten van Metallica, Bruce Springsteen, Harry Styles, The Weeknd, Beyoncé of Coldplay bijgewoond? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Hoe gaat het in z'n werk?
Het onderzoek betreft een diepgaand, kleinschalig en kwalitatief onderzoek. Het zal worden afgenomen door onze partner Altuition via een online interview van 1 tot 1,5 uur via Microsoft Teams. Daarnaast zullen we voorafgaand aan het interview een korte voorbereidingsopdracht aan je toesturen die maximaal 15 minuten duurt.
Uiteraard staat er een leuke beloning tegenover je bijdragen aan dit onderzoek. Elke deelnemer krijgt namelijk twee kaarten voor de wedstrijd Nederland - Ierland op zaterdag 18 november 2023.
Doe mee!
Mocht je het leuk vinden om mee te werken aan dit onderzoek dan horen wij graag van je via onderstaande link.